Aciz bir varlığız.
Muhtacız.
Her şeyi kontrol edemezsiniz.
Kadere inanmıyorum ama kadere inanmak istiyorum.
Başka bir ihtimalin yükünü yüklenmek istemiyorum.
Çok fazla şey var.
Çok fazla ağırlık.
Her şey çok yoğun.
Ve ben sadece bir insanım…
Zor gelebiliyor bazen.
Destek arıyorsun. Bunu hak ediyorsun çünkü.
Bu senin hakkın olmalı.
İşte bu yüzden ortada bir adalet göremiyorum.
Onu istiyorum.
Lazım olduğunun farkındayım.
Ama hep yanlış kişileri buluyorum…
“Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman etmeyecek insanlar için çabalayın,sizin verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta…"
-Sabahattin Ali