özlem

özlem
Birbiriyle bağlantılı hissetmek hayatı yaşamaya değer hale getirir.İrtibatta olduğum için mutluyum!
işletme - Lisans
Okul öncesi öğretmenlik - Mezun
Batman
1 Mayıs 1995
23 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Oysa izin verselerdi, hep iyi kalacaktık. Oğuzhan Özpolat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yanlış yoldasın diyenlerle, hep aynı yolda karşılaştık, ne hikmetse.
"Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını? Şems-i Tebrizi
Alıntı
Ben herşeyi tek başıma atlattıktan sonra, bir yerlerden çıkıp dahil olmaniza gerek yok...
Sen iyiyken dünyanın en harika insanısındır. Sabrın sınanıp da tersini gösterince senden kötüsü yoktur. Ne hale getirdim denmez, sen busun denir. İyi biri olmanla enayi yerine koymayı aynı sanmak...hiç şaşmaz bu.
Düşünce