özlem

özlem
Birbiriyle bağlantılı hissetmek hayatı yaşamaya değer hale getirir.İrtibatta olduğum için mutluyum!
işletme - Lisans
Okul öncesi öğretmenlik - Mezun
Batman
1 Mayıs 1995
23 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Kapım artık kimseye açık değil başımın üstünde de yeriniz yok sırtımı da kimseye yaslamam üzgünüm biz bu hayatı çok leş yollardan öğrendik.
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uğrana savaşacağım hiçbir sevgiyi istemiyorum. Benim telaşsiz, kendiliğinden gelen, kafa yormayan içten güzelliklere ihtiyacım var artık.
Hayat
Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam da yok. Kimse için en değilim, daha değilim bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım” 
“Ne kadar az bilirsen o kadar iyi uyursun.” der Gorki: İzahını Sartre yapar; “Uyursan gece biter, uyuyamazsan sen." Son noktayı Freud koyar: “Çok uyumak kaçmaktır, uyuyamamaksa yakalanmak. "Uyku bizi bu dünyadan kurtarır.Ama sonsuza dek değil.O yüzden severiz uyumayı hepimiz...
Hayat
"Ne yani böylesi korkunç bir dünyanın bir de cehennemi mi var?" Umberto Eco
Alıntı