İnsan soyu zayıf ,kırılgan, ölümlü, her tür hastalığa,kazaya, acıya açık ama kendini avutarak yaşıyor bunları unutuyor.iste anahtar kelime bu; hayatın özü büyük sırrı olmazsa olmazı: Unutmak!!!!!
“Dikkat ettin mi, bugünlerde insanlar birbirilerini nasıl incitiyorlar?” ... Birçok şey hakkında "Neden" diye sorarsan ve bunu sürdürürsen, sonunda epey mutsuz....