Cyra in Law

Cyra in Law

, bir kitap okudu
9/10
·384 syf.·
Beğendi
·
2021 16. kitabı
Wulf Dorn
8.6/10 · 5,8bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
10/10
·432 syf.··
2021 15. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2021 21:24
Spoiler içerir! Üçleme içerisinde en beğendiğim kitap kesinlikle bu oldu. İlk iki kitapta Alinaya ne kadar sinir olsam da bu kitapta gerçekten sevdim çünkü güçlü bir kadın karakter okumak istiyordum ve Alina bu kitapta kesinlikle güçlü bir karakter olmayı başarmıştı. Sonu tam olarak istediğim gibi bitmese de beni hüngür hüngür ağlattı. Karanlıklar Efendisinin ölümü beni mahvetti. Evet kötü bir karakterdi ama ben onun kötü olmaya mecbur bırakıldığını düşünüyorum. Baghra ona taa küçüklüğünden beri güçlü olduğunu, onun gibi kimsenin olmadığını anlatmış durmuş. Bu şekilde büyüyen birinin hele ki yıllarca hep tek kalmış kişinin iyi olması beklenilmezdi bence. Ben onun kurtarılabilir olduğunu ve kitabın sonunda da Alina tarafından kurtarılmasını bekledim ama malesef öldü. Bu kitapta ilginç bir şekilde Malyen'i de sevdim. Daha anlayışlı ve daha mantıklı biri olduğunu görmek güzeldi ve onun sonu için yani dirilişi için sevinmedim desem yalan olur. Ve kitap boyunca ateşkuşunun aslında Malyen olduğunu düşünüp durdum ama büyüteç oymuş bu da beni şaşırtmadı açıkçası. Nikolai'ye ne kadar bayıldığımı ve Yaraizi Kralını da kesinlikle okuyacağımı belirtmek de isterim. Bu kitaptan açıkçası pek umudum yoktu hele ki 2. kitaptan sonra. Ama beni çok tatmin etti ve okurken hiç sıkmadı hep bir olay ve heyecan vardı.
Çöküş ve YükselişLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20154,802 okunma
7/10
·496 syf.··
2021 14. kitabı
Kitap başta çok heyecanlı başladı ama ortalarda aşırı durağandı. Aşırı sıkılarak okudum orta kısımları. Ama sonu çok heyecanlıydııı. Sırf ortalarında sıkıldığım için 3 puan kırıyorum. Spoiler vermemeye özen göstererek incelememi yapacağım. İncelemeye gelecek olursak, ilk kitapta Alina'ya çok fena sinir olmuştum, ikinci kitapta biraz daha güçlendiğini görmek sinirimi bir nebze azalttı diyebilirim. Neyse daha çok şey söylemeyeceğim yoksa spoiler vermiş olurum. Malyen karakterine ise hiç ama hiç alışamadım. Nedense onu itici yapan bir şey var, sevemedim kendisini. Vee gelelim aşık olduğum bir yeni karakterimize, Nikolai. Sen mükemmel ötesi bir karaktersin. Senin kıymetini bilmeyen Alina utansın be yakışıklı prensim. Sırf Nikolai için bir kitap yazmış yazarımız. Kesinlikle alıp okuyacağım çünkü böylesine mükemmel bir karakterin Alinanın kararsızlıkları arasında kaynamasına izin veremem. Son olarak gelelim Karanlıklar Efendisine... Evet kötü bir karakter ama nedensizce seviyorum. Alina bile güce sahip olunca 2 günde kötülüğe meylettiyse yıllarca o güç ile yaşamış birinin kötü olmaması beklenemezdi. Karanlıklar Efendisinin hikayesini tam olarak okumak isterim, devam kitabında yazılmış olmasını umuyorum. Genya karakterine de çok üzüldüm ve sonunda Karanlıklar Efendisine bu konuda sinirlenmedim desem yalan olur. Seriyi bitirmek için son kitabı da okuyacağım. Umarım ki o bu kadar sıkıcı ilerlemez de hemencecik biter.
Kuşatma ve FırtınaLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20215,4bin okunma