"Sadece maske takmıyordu, maskenin kendisi olmuştu."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bazen kötüyü hatırlamak iyidir. Diğer şeylerin o kadar berbat olmadığını anlarsın."
Ağır travmalar yaşayan insanlar kimi zaman gerçeklikten kopuyor, etraflarında olan olayları sadece seyrediyor, yaşamıyorlardı.
Kendini her gün onu özlerken buluyordu.
"Bugünün dünyasında, her yerde internet ve kameralar varken bir kız ortadan kaybolup gidemez. Bir kız ortadan kaybolursa kötü bir şey olduğunu bilirsiniz."