Ötanazi Okulu 3 Gen Maral Atmaca
Açıkçası kitap kıskançlık sahnelerinden bezdirdi kendinden. Neredeyse her bölüm Drew'un kıskançlığını daha doğrusu saplantılı takıntısını mı okuyacağız? Keşke yazar erkek karakterini yücelttirmek için en toksiğinin de toksiğini yazmaya çalışacağına biraz hikayesine, kurgusuna yoğunlaşsaymış. Tam anlamıyla iğrenç. Normalde son kitaplara doğru daha okunur hâle gelmesini bekliyordum ama Drew'un hastalıklı takıntısı yüzünden daha okunmaz hâle geldi. Özellikle bu paragraf... Kelimenin harfi harfine anlamıyla "Korkunç." Burada Drew denen ruh hastasi sırf takıntılı olduğu kadın bir başka adamla dans etti diye (üstelik o adam kardeşinin sevgilisi) Yeşil'i øldürmek istiyor? Allah aşkına yazar da kadın. Nasıl hastalıklı bir kafa yapısı bu? Resmen kitapta kadın cin@yeti güzellemesi yapılıyor. Patavatsız şakalar vesaire. Yazar da bu kitabı yazarken ergen de değildi, kaç yaşında kadındı. İnsan hiç mi sorgulamaz kendini? Ülkede bunca kadın c@nice k@tledilirken bunun güzellemesini hangi mideyle yapabilir bir insan? Gerçekten aklım almıyor. Bu kitabı yazan yazarın da, buradaki olayları güzelleyen, romantik bulan "off kıskanç erkek" diye diye Drew karakterine yükselen okuyucuların derhal tedavi olmasını şiddetle öneriyorum. Hatta önermiyorum direkt tavsiye ediyorum çünkü bu kitapta yazılan sevgi aşk falan değil. Yazar eğer aşkı böyle korkunç bir şey olarak görüyorsa derhal yazarlığı bıraksın çünkü bu aşk falan değil. Böylesine masum bir duyguyu pislik erkek karakterinizle kirletmeyin.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Aşk, kırık bir dişin içindeki sinir gibiydi. Acıtmamak için sağlam duvarlar istiyordu. Bazen bilerek bazen de bilmeyerek yıkıyorduk o duvarları ve bize kalan tek şey, yine acı oluyordu."
"Hasta olan bendim ama tüm sevdiklerim benden önce gidiyordu. Beni yaşatan hasta kalbim sırasıyla onların ölümünü bana izletiyordu. Yeter, dur artık, acıyor."