Doğa Güneri

Doğa Güneri
@d_g13
10/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 18 Ocak 2018 23:50
Distopya dünyasına cidden bayılıyorum. Kitap iki yazarın elinden çıkmış olmadına rağmen kopuk değil ve bir bütün gibi en çok da bu beni etkiledi. Kitap da renklerin kullanılması bence çok güzel bişey ve özellikle son cümleler beni tamamen bi şok dalgası altına aldı. Kitabın ikincisinin en kısa zamanda çıkması lazım. Araştırdım ama sanırım ikinci kitap yok. Herkese tavsiyemdir okuyun ve okutun !!!!
Edebiyat
KülShani Petroff · Novella Dinamik · 2015800 okunma
Doğa Güneri
Bende bugun okudummmmm ve harikaydiiiiii icinde ask ve hersey var distopuaaa ama neden 2.kitabi cikmiyo yaaaaa
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Zeynep Bircan

, bir kitabı okumayı düşünüyor
Kass Morgan
7.5/10 · 4.300 okunma
Doğa Güneri
Harika bir seriiiii