“Güzel. Yemek yemeyi , müziği , şampanyayı , ekimde nadir görülen güneşli öğleden sonralarını sevmene izin var tabii. Şelale manzaralarını , eski kitapların kokusunu da sevebilirsin ama insanları sevmeyi aklına bile getirme . Duydun mu beni ? Sakın insanlara bağlanma ve karşına çıkan insanlara karşı olabildiğince az şey hissetmeye çalış . Yoksa yavaş yavaş aklını yitirirsin …”