Daha kitap

Daha kitap
@dahakitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hangisi daha iyidir, kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insani yücelten acılar mı?
Sayfa 149 - Can Yayınları
‘Dünyanın batmasını mı yeğlersin, yoksa çay içmemeyi mi?’ diye sorsalar, her zaman çay içebilmem için, ‘Dünyanın batmasını’ derim.
Sayfa 141
Ama ne var, biliyor musunuz: Bizim yeraltı insanını dizginde tutmak gerektiği inancındayım. Yeraltında kırk yıl sesini çıkarmadan oturmasına oturur da, yeryüzüne çıkınca konuşur, konuşur, konuşur...
Sayfa 46 - Can Yayınları
İnsan diye geçirdim içimden, oturup kendini seyredebilse. Geçmişin evlerinden birinde, bir buğulu pencerede. Kendi halini görse.
Sayfa 16 - Can Yayınları