Kitaba tamamen karamsar bakmak doğru olmaz bence. Yaşanan duygular yeri geldiğin de abartılı fakat anlatma şekli, olay örgüsü muazzam güzel işliyor. Kitap bu kadar iyimser başlayıp, bu kadar karamsar bitmesini beklemiyorsunuz. Fakat gerçekten çok fazla birine bağlandıysanız eğer yaşanılan tüm durumları anlayacaksınızdır. O duygu yoğunluğunu, okurken sanki o sizmişsiniz gibi hissediceksiniz.