" İstediğin yerde değilsin. Başka bir yerde olman gerekiyormuş gibi hissediyorsun. Parmaklarını şıklattın ve istediğin yere gittin diyelim. Bence yine böyle hissedersin, doğru yerde değilmiş gibi. Nerede olmak istediğine çok fazla kafa yorarsan bulunduğun yerin tadını çıkartmayı unutursun. Kontrol edemediğim şeylerden endişelenmeyi bırak ve biraz hayatını yaşa."