Kendinizi ne kadar değersiz,
aptal ya da çirkin görürseniz hayatı
o şekilde yorumlamaya da o kadar çok şartlanırsınız. Bir düşünce döngüsünün içine hapsolursunuz. Aynı şey başkalarıyla ilgili düşünceleriniz
için de geçerlidir. İnsanları öfkeli,
adaletsiz ya da bencil görme alışkanlığına bir kez düştünüz mü her
yerde öyle insanlar görürsünüz.