daisy

Acı çekmek-sana tuhaf gelse de- bizim varoluş yolumuzdur, çünkü var olduğumuzun bilincine varmamız için tek yoldur; geçmişte çektiğimiz acıların anısı ise kimliğimizin sürekliliğinin garantisi, kanıtı olarak gereklidir bizim için.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Seninle ancak bir batağın dibinde buluşabiliyorduk.
Ama benim hatam, senden ayrılmamak değil, fazlasıyla ayrılmaktı.
Senden kurtulmalıydım tabii; insan kendini sokan bir şeyi üstünden nasıl silkekerse, öyle silkelemeliydim seni hayatımdan.
Hayatta önemli ve önemsiz şeyler yoktur aslında. Her şey eşit değerde, eşit önemdedir.