Tabii ki bütün insanlar
yemek yemelidir. Ayrıca sevilmeye ve ilgi
görmeye ihtiyaçları vardır. Ama bütün
insanların ihtiyacı olan bir şey daha vardır: Kim olduğumuzu ve neden yaşadığımızı
bilmek.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kim olduğunu bilememesi komik
değil miydi? Ya kendi görünüşünü
belirleyememek biraz fazla kaçmıyor
muydu? Sanki beşiğinde gelip bulmuştu
bu görünüş onu. Arkadaşlarını seçebilirdi belki, ama kendisini seçmemişti.
Hatta insan olmaya bile karar vermiş
değildi.