daisy milky

daisy milky
@daisymilky
𝚋𝚊𝚕𝚊𝚗𝚌𝚎
Bilim, nesillere yayılmış bir ekip çalışmasıdır. Meşalenin öğretmenden öğrenci ve ondan da öğretmene geçmesidir. Antik çağlardan gelip yıldızlara uzanan bir ortak akıldır. Cosmos
Bilim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Summer is over, there is nothing left. We are happy under the sun And that is not enough. The leaf in my hand. And that is not enough. Good and bad did not pass in vain. All of them were all clear and bright, And that's not enough. The life takes me under its wings and takes away. I'm lucky, And that's not enough. Leaves and branches did not die. The sky is clear as crystal And that's not enough. A Russian poem Translated by me
“ruha dokunmadan tene dokunmak mutluluk vermez.”
Seni hiç görmedim! Ne bir otobüs durağında ne de bir kaldırımda. Hiçbir yerde rastlamadım sana. Hiç tanışmadık. Hatta aynı şehirde bile yaşamıyoruzdur belki. Ya da aynı şehirde yaşıyor ve aynı havayı soluyoruzdur. Aynı kaldırımda yürüyor, aynı köşeden dönüyor, belki aynı istikamete yürüyoruzdur. Belki de aynı yerde yemek yiyor, aynı sözleri konuşuyor ve hatta aynı şarabı aynı gün batımına bakarak içiyoruzdur. Aynı yağmurda ıslanıp aynı güneşle ısınıyoruz. Belki hiç ortak yanımız yok ya da bir elmanın iki yarısı gibiyiz. Beni tanısan belki çok sevecek ya da benden nefret edeceksin. Kim bilir belki de aynı müziği dinliyor, hatta farkında olmadan aynı müzikle dans ediyoruz. Belki de şu an farkında olmadan beni düşünüyorsun! Belki de elinde kahven yüzünde binbir renkte tebessümle bir aşk şiirini okuyorsun. Tıpkı benim gibi. Biliyorum sende benim gibi düşünüyor, gülüyor, aynı kitabı okuyor ve yeni bir kitaba başlarken dayanamayıp son kısmına göz gezdiriyorsun. Biliyorum sen de beni arıyorsun. Bulacağın güne kadar bekliyorsun. Hatta biliyorum sen de bana delicesine aşıksın, tıpkı benim sana aşık olduğum gibi. Dedim ya seni hiç görmedim; ne bir otobüs durağında ne de bir kaldırımda. Hiç bir yerde rastlamadım sana. Rastlasaydım fark ederdi(m)n.
Olga, biz kadınlara tam bir örnek niteliğinde. Hiçbir erkek için kariyerimizden ve maddi bağımsızlığımızdan ödün vermememiz gerektiğini tekrar tekrar yüzümüze çarpıyor. Kendi ayaklarımızın üzerinde durma şansımızı elimizden alacak biriyle birlikte olunmaması gerektiğinin kanıtı gibi.