Ayşe M.

Ayşe M.
@daisyrm
Elhamdulillah ...
"Hapsedildiği sürece gözyaşları insanın canını çok yakar."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sesizlik bir yalandı çünkü tüm dünyanın birikmiş pisliğini örtüyordu. "
Edebiyat
Acısını parçalara ayırmaya başladığı için gitgide sakinleşti. En derin acının verebileceği acımasız bir soğukkanlılıkla küçük parçalara ayırdı onu.
Edebiyat
Kimse için duygularının esiri olma, Zira, hayat yaşayacağın An'larla güzel... Ayşe M.
Edebiyat
Victor Hugo, Sefiller kitabını şöyle bitiriyor: "Ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç."
Edebiyat