Oğuz Atay’ın dediği gibi: Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben Van Gogh’un resmi değilim, öldükten sonra beni müzeye koyamazsın.🍀
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kötü rüya gören insan uyandığında oh be rüyaymış der,
İyi rüya gören insan uyandığında tüh be rüyaymış der,
İşte dünyada bir rüya gibidir,
Ahirete gittiğimizde kimileri oh be dünyada rüyaymış derken kimileri ise tüh be dünyada bir rüyaymış diyecek..