Damla

Damla
@damlaysm
"Belki de hayatın anlamı bundan ibaretti. Kendine tanıklık eden bir dünya gibi olmak"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Değil mi ki yaşam, bir yerde ölümle –yani yoklukla– sonuçlanıyor, öyleyse nedir bu didinip durma, bu yedim içtim, aldım verdim, benim senin kavgasının anlamı?
"Güneşe doğru uçmaya başlamıştım mumdan kanatlarımla"
İçimizde hendekler var. Kendimize varmayalım diye kendimizce kazılan.
Hayat ve İnsan
Bukowski ne de güzel anlatmış "Hangi çiçek, diğerini 'sarı açtı' diye ayıplar? Hangi kuş 'farklı ötünce' diğerine yasak koyar? Derisinden, dilinden ötürü öldürülüyor insanlar. Ah insanlar! Her şeyi bulup kendini bulamayanlar.
Hayat ve İnsan