Dış dünya nasıl, diye sormuştu gözü siyah bantlı yaşlı adam, doktorun karısı ona yanıt verdi, Dışarısı ile içerisi arasında fark yok, burası ile orası arasında, az ile çok arasında, şimdiye kadar yaşadıklarımızla bundan sonra yaşayacaklarımız arasında hiçbir fark yok, Peki ya insanlar, onlar nasıl, diye sordu köyü renk gözlüklü genç kız, Hayalet gibiler, hayalet olmak bu olmalı, hayatın var olduğundan eminsinizdir, çünkü dört duyunuz bunu söylemektedir, ama gözlerinizle göremiyorsunuz...
Ama nihayetinde sabırlı olmak, zamanı zamana bırakmak gerekir, şunu kesin bir şekilde öğrenmiş olmamız getirirdi ki, yazgı bir yere varmadan önce çok dönüp dolaşır...