Benim hayatım insanların gözlerinin içine bakmakla geçti, göz belki de insan bedeninin içinde hâlâ bir ruh barındıran tek kısımdır ve gözler yitirildiğinde...
Evinde sakin sakin oturan biri olabilirsiniz, tersini gösteren örneklere rağmen, en azından sizin durumunuzda her şeyin çözümleneceğine eminsinizdir, oysa birden, sizi korkutan kişilerden oluşan bir güruhun uluyarak size doğru geldiğini görürsünüz.