dandelions

dandelions
@dandelions5584
İşte sevdanın güzelliği buydu. Aşkta kimlik aranmazdı, hesap sorulmazdı ya da daha önceden randevu alınmazdı.
Sayfa 225
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhuma iyi gelen şeyleri seviyorum. Seni yani.
Sayfa 235
Aşk
İnsan bazen güzel şeylerin gelmesini beklemek yerine ona gitmelidir.
Sayfa 283
Edebiyat
Belki çok az şey yaşamıştık ama ben bunlarla bir ömür verebilirdim. Her gün aynı hayalleri kurmak canımı acıtmaz, her gün onu biraz daha çok sevmek beni gocundurmazdı.
Sayfa 281
Aşk
Üşümüştür ellerin, tutayım. Dedi oğlan. Ama kız çoktan soğuğa alışmıştı.
1000k