darkeast

darkeast
@darkaesthetical_
Başıma gelenleri kendime anlatmaya alışkın değilim, olayların dizimini yapamıyorum.
Reklam
Bu neşeli, akıllı uslu insan sesleri arasında yalnızım.
ben insanların yanı başında, tehlikeyle karşılaşınca onların arasına sığınmaya kararlı yaşıyordum. Açıkçası, bugüne değin işin acemisiydim.
Bayılıyorum şu delikanlılara: Hem kahvelerini içiyor hem de anlaşılır, inandırıcı hikayeler anlatıyorlar. Dün ne yaptıklarını sorsanız hiç teklemeden , iki sözcükle anlatıverirler. Bana sorulsa apışıp kalırım. Doğrusu, vaktimi nasıl geçirdiğim uzun zamandan beri kimsenin umurunda değil. İnsan yanlız yaşayınca, anlatmanın bile ne olduğunu unutuyor: inandırıcılık da dostlarla birlikte ortadan kayboluyor.
Bense yalnız, yapayalnız yaşıyorum. Kimseyle konuşmuyorum, hiç kimseyle