Karmaşık duyguların esareti üzerinde maziye dalmışım.Kimin umrunda?Bazen yalnızlık...Hem de en ağırından olan.Karakterinin dışında başka fikirler çimleniyor kitaplarında.Senin umrunda mı?Bazen açıklanamayan bir hiçlik içinde olan yaşanmışlıkların ihtimal varlığı...Kim yorumlayabilir ki?Anlamazlar...Gelip geçiciler...
~İlke Kayra Aktürk~