Sevmedim bu kitabı. Son elli sayfada bir toparlama vardı sadece. Kızın düşüncesizliği, 10 yaşındaki birinin zekasına göre davranması, ek olarak sürekli kendinden acaba ben annem gibimiyim diye şüphe etmesi.. Adamın da kafayı itibarla bozması, kurallardan adım atamaması.. Ve sürekli bu döngünün etrafında aynı tip cümlelerin dönmesi.. En kibar tabirle yordu beni. Oysa ki serinin bu son kitabını çok merak edip, yüksek beklentiler kurmuştum ama olmadı. Gerçekten yazar iticiliğin zirvesi karakterler yazmış. Bir de final öyle saçmaydı ki.. Öylesine gereksiz yere bir masal havasında. Tamam bu romanları zaten masalımsı oldukları içim seviyoruz ama yapmayın lütfen o zamanki İngiltere de sırf aşk için bir dükün herşeyini boşvermesi de fazla hayalcilik.
Neyse seri bitti. En güzeli ilk kitaptı. İkincisi fena değildi. Bu benim için hüsrandı.