Eğlenceliydi. Çok etkileyici değil çok da kötü değil. Callie'nin aşkı ve maceracı kişiliği güzeldi. Ama kitap boyu kızarması, kendini çirkin görmesi, utanıp durması rahatsız etti. Ben daha özgüvenli karakterleri seviyorum. Gabriel de hoştu. Finalde yine mi aşık olduğunu ölüm tehditi hissetmeden anlayamayan zengin lord klişesi dedirtse de akıp giderek okunup bitiyor kitap.