DarkMoonNight

DarkMoonNight
@darkiinizm
Ustaya sormuşlar: ''Her şeyi kaybettik, ne yapacağız? '' Usta cevaplamış: ''Çay koy yeniden başlayacağız...''
Çay
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir sevgisizlik ve hissizlik hakim şimdiki kalplere.
Kendimizi avutmaya gerek yok. Herkesin vakti var. Sadece, ilgilendiği biz değiliz.
"Gizlenen, gösterilmeyen, hissettirilmeyen sevginin zerre değeri, kıymeti yok gözümde. Bu duvar da beni çok seviyor olabilir, bilemem..."
"Hiç kimseyi kaybetmedik biz. Daha fazla üzülmeyelim diye Allah bazı insanları hayatımızdan aldı. hepsi bu."