Dedim ya, inanıyorum yasalarınıza ama onların bir yaşam boyunca böylesine bükülmez, böylesine düpedüz amansız olacağına, yaşayışınızı düzenleyeceğine inanmıyorum.
...hoşlanmam anlatmaktan, kişinin hayatını gözden geçirmesi gibi bir çeşit cehennemi tatmak olur bu... Buradaki güçlük belli kötülükleri görmekten çok bir vakitler iyi diye yaptığımız şeyleri bir daha gözden geçirmek olur çünkü.