"Anılar önemlidir. Anılar, yaşananları hatırlatır. Yapılan kötülükleri, iyilikleri, acıları ve mutlulukları. Anıları unutursan yaşananları da unutursun. Yaşananları unutursan geçmiş tekrar eder."
"İnsanların en kötü özelliklerinden biri nerede duracaklarını bilmemeleridir. Ne kadar verirsen ver, doymaz açgözleri; ne paraya, ne pula, ne şana, ne şöhrete, ne de aşka."
"Tutkusunun esiri olmuş insanların,karşısındakine zarar vermek için yapmayacağı kötülük yoktur.Kendisini terk eden kadının çocuğunu öldürenler mi dersin ? Boşanmak isteyen karısının annesini babasını hunharca katledenler mi dersin?..."