Davut Sakalak

Davut Sakalak
@davidoff
Haydi ne duruyorsunuz! Gülün, sevinin, eğlenin, hayat kadar tatlı şey var mı?
Reklam

Davut Sakalak

, bir kitap okudu
8/10
·77 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2017 15. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
"Bize hiçbir şey yapmadılar, bizi tümüyle hiçliğin içine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi yeryüzünde hiçbir şey insan ruhuna hiçlik kadar baskı yapmaz. Her birimizi tam bir boşluğa, dış dünyaya sıkı sıkıya kapalı bir odaya hapsetmekle, eninde sonunda dilimizi çözecek olan baskı, dayak ve soğuk yoluyla dışarıdan değil içeriden yaratılacaktı."
Reklam