Nuri Torun

“Bilmiyorum... belki de dünyadaki delilik mantıktan daha güçlü olduğu içindir.”
Sayfa 18·Kitabı okudu
Reklam
Ne gelecekti bu yoldan? Ümit mi, özgürlük mü, dostlar mı?
Çünkü zenginlik ve fakirlik dünyanın her yerinde aynıdır.
Bu belirsiz karanlık, bu beklenmedik yalnızlık bana çok iyi geldi.
...yaşamın zirvesi de dibi de aynı biçimdedir.
Reklam