"Yüreğimiz acıdığında ne yapıyoruz?"diye sordu çocuk.
"Arkadaşlıkla, ortak gözyaşlarıyla ve zamanla sarıp sarmalıyoruz, mutlu ve umutlu uyanana kadar da bekliyoruz."
"Tilki aslında hiç konuşmuyor," diye fısıldadı çocuk.
"Evet. Ve bizimle olması çok güzel,"dedi at.
"Doğrusunu söylemek gerekirse, çoğu zaman söyleyecek ilginç bir şey olmadığını hissediyorum," dedi tilki.
"Dürüst olmak her zaman ilginçtir," dedi at.