Yani Hades kaç yaşında tanrısın, ben hayatımda böyle iletişimsizlik görmedim. Kız bir şey diyor sormadın ki söylemedin ki diyorsun. Bir kendine gel. Persephone ise fazla saf bilemedim. İlk kitabın o sonundaki karakter gelişimini unutmuş gibiydi yazar. Bence tek kitapla bitirebilecek bir hikayeydi. Hadi zorlasan iki. Neden yazar böyle yapmış anlamadım. Ama devam edeceğim çünkü retelling okutturuyor ve seri yarım bırakmayı sevmem.