Ayşe

“Öylesine yaşıyoruz. Doğmuşuz çünkü.”
Sayfa 166·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
“Gurur duygusundan yoksun bir hayat yaşamanın ne kadar zor olduğunu bilemezsin elbet! Bütün gün deliler gibi çalışsan da geriye hiçbir şeyin kalmadığı, hayır, sadece yorgunluğun kaldığı bir hayat!”
Sayfa 159·Kitabı okudu
Alıntı
“Çalışanlar yabancılaşıp tükendiğinden, çalışmayanlar ise para kazanamadığından insana yaraşır bir hayat yaşayamıyor.”
Sayfa 154·Kitabı okudu
Alıntı
“Zamanımızın oldukça önemli bir bölümünü çalışarak, çalışarak tükettiğimiz gücü geri toplayarak veya iş bulmak, işe hazırlanmak ve tutunmak adına gerekli olan binlerce mecburi görevle meşgul olarak harcadığımızı göz önünde bulundurunca, vaktimizin ne kadarının gerçekten bize ait olduğunu söylemek giderek zorlaşıyor.”
Sayfa 152·Kitabı okudu
Alıntı
“Hiçbir yerde var olmayan ütopya gibi, gençlik de kimsenin yaşayamadığı bir dönem olabilir miydi?”
Sayfa 134·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam