Ayşe

“…herkes incitildi, herkes kırıldı. Peki o zaman inciten kim, kim kırdı bunca insanı?”
Sayfa 31·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“İnsanı kendi kötülüğünden fazla üzen bir şey yok Hülya. Ölmek üzereyken bile böyle bu. Hatta en çok ölmek üzereyken böyle.”
Sayfa 31·Kitabı okudu
Alıntı
“Gerçi, kırılan bir ayna tekrar yapıştırılsa mesela, kırılmamış haliyle bir tutulabilir miydi? Biz ona her baktığımızda paramparça görmez miydik kendimizi?”
Sayfa 30·Kitabı okudu
Alıntı
“…rahatlıkla söyleyebilirim ki, büyüklerin cehaletinin korkunç boyutlarını en iyi çocuklar bilir.”
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı
“Herkes ne yapıyorsa onu yapmak ister beş buçuk yaşındayken insan. Ve bu arzusu devam eder büyüyünce de. Kendine benzemeyenlerden korktuğu kadar, başkalarına benzeyememekten de ödü kopar. Bu yüzden habire dünya yüzündeki varlığını dengeleyecek birini arar. Öbür yarısını. Kendine en çok benzeyeni değil, onu bir bütüne tamamlayacak ya da eksiltecek olanı.”
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı