Daha once iyi kotu kisisel gelisim kitaplari ve/veya japon kulturunu de dizi/film/belgesellerden goren biri icin sanirim biraz beklenti alti. Hele paralelde cikan netflix dizisi blue zones a da baktigimda kitabi bitirdim ama diziyi izlemedim. Puani da 7 verdim bence o kadar, cogunlukta oyle degerlendirmis saniyorum. Ama kisisel olarak yoga yapmak, yoga olmasa da doga yuruyusu, hep hareketli olmak
ve stressiz hayat asil olay o bence..