Robert Langdon

kolay kazanılmış bir mutluluk mu? yoksa insanı yücelten acı mı daha iyi? yeraltından notlar
Nisan Hayat isimli okura yanıt verildi
Robert Langdon
"Beni öldürmeyen şey,güçlendirir."F.Nietzche
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
kolay kazanılmış bir mutluluk mu? yoksa insanı yücelten acı mı daha iyi? yeraltından notlar
Robert Langdon
Bir şey kolay elde ediliyorsa o mutluluk değil sadece bir yanılsamadır.
Romantik aşk geçici bir hevestir. Azalmadan uzun yıllar süren aşk, Kutsal Kitaptakilerden daha büyük bir mucize olurdu.
Sayfa 215
Robert Langdon
The biggest miracle is true love,every time and everywhere.
"Bayan" mı "Kadın" mı denilmeli sizce?
Arkadaşlar, az önce bir paylaşım yaptım ve "bayanlar bu konuda ne düşünüyor?" diye altına not düştüm. Bir arkadaş da bayan değil kadın diye yorum yazdı. Bunun üzerine burada bir başlık açıp tartışmalı bu konu hakkında sizin fikirlerinizi almak istedim. 1. İlk önce şunun ayrımını ortaya koymakta fayda var; 'Kadın' ve 'Erkek' kelimeleri cinsiyet belirtmede kullanılır. 2. 'Bay' ve 'Bayan' kelimeleri ise cinsiyet belirtmeye gerek duyulmadığı durumlarda, birer hitap şekli olarak kullanılır. ... Ama asıl önemlisi kadınlar/bayanlar bu konuda tam olarak ne düşünüyor ve kendilerinden bahsettiğimiz zaman hangisini kullanmamız gerekir? Bayan kelimesini kullanmamızdan rahatsız oluyorlar mı olmuyorlar mı?
Robert Langdon
"Kelimeler albayım,bazı anlamlara gelmiyor."Oğuz Atay