Merhametin Kıyısında bir gizem hikâyesi gibi görünse de çok daha fazlası.. bir gün bir olay yaşanır ve her şey değişir ya hani tam da bunun hikayesi…yaş farkı az olduğu için arkadaş gibi büyüyen kardeşlerin bağının,hayatlarının gidişatı değiştiğinde inançlarını,tanrı kavramını sorgulamanın “bu niye benim başıma geldi ki niye ben?” deyip isyan edenlerin ya da yaşananları kabul edip yola devam etmeye çalışmanın hikayesi..belki de küçük Jake haklıdır her şey akışına bırakıldığında kendi kendine çözülüyordu Ve “… sonunda bizi birbirimizden ayıran tek şey son verdiğimiz nefesti..”