Didem Çelebi

Didem Çelebi
@dclbi
Mümessil
önlisans
Adana
26 Nisan
16 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Peki... Göğe bakın, Nastenka. Yarın çok güzel bir gün olacak, gökyüzü masmavi, ay pırıl pırıl. Bakın şu sarı buluta, ayı kapatacak. Bakın,bakın... ama yanından geçti...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Sevmek, güzel birine aşık olmak değil, o kişide bilmediğin bir zamanın, beklenmedik bir anında kendini bulmaktır...
-Doğrusu sokağın o yakasına geçmeye cesaret edememiştim. Tuzağa düşmüş bir kuşun yüreği gibi çarpıyordu yüreğim.

Didem Çelebi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.·
6 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma
“Tembelim ben, öfkemi nefrete dönüştüremeyecek kadar da rahatına düşkün. -Kin de tutamam. -Unuturum -Sıkılırım -Uykum gelir bi kere ...”