Dicle Malgır

İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıklar, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindedir, çünkü Tanrı sevgidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti.
Eh, hevesin olsun yeter. İnsan her şeyi öğrenebilir.
Tekrar tekrar okumaktan sıkılmayacağım bir eser. Sevgi..sevgi..sevgi❤️ #insanneyleyaşar