Ne liyakati baş komiserim? Kusura bakmayın ama liyakatsizlik hafif kalıyor. Şu eski bakanı hatırlasanıza. Adamın her gün bir suçluyla fotoğrafı çıkıyordu. Mafya üyeleri, uyuşturucu baronlar, milletin parasına dolandıranlar. Hepsi bakanla yanyana, hepsi bakanla kol kola, hepsi aynı karede. Sonra biz, yani geleceği amirinin iki dudağının arasında olanlar bu karanlık herifleri enseleyince, anında siyasiler devreye giriyor. Peki nasıl başa çıkacağız bu alçaklarla? Nasıl yakalayacaksın bu adamları?