D

D
@dd_ozcan
Değiştirmediğin şeyi seçmişsindir
Ne yazık ki bazı insanlar hak etmediği kadar çok sevilir. Kırar, binlerce parçaya ayırır, dağıtır ama yine de en çok onlar sevilir.
Reklam
Peki bir kötülüğün bilinmiyor olması onun kötülük olduğu gerçeğini değiştirir miydi?
Çünkü zamanla iyileşecek yaralar yüzünden zamanla derinleşecek yaralar açmaya gerek yoktu…
Bazıları hiç umut olmadığı için gider… savaşacak bir nedenleri kalmadığından, hiçbir zaman sevilmediğinden, kıymeti asla bilinmediğinden, artık dayanacak gücü kalmadığından gider… Böyle gidenlere saygım sonsuz! Çünkü gidersen kendini kazanırsın bazen… Fakat hiç gitmeyecekmiş gibi davranıp kendine alıştıran, sevmiyorken sevdiğini söyleyen, sonra hiçbir neden yokken tek kelime dahi etmeden gidenlere kırgınım! Onlara dargınım. Yine de herkesin yolu açık olsun. Çünkü kapalı yollarda umduğunu bulamayıp dönenlere kapım bir daha açık değil benim.
İnsan ömrünü emanet edebileceğini bulduğunda gelecekten korkmuyor.
Reklam