Bazıları hiç umut olmadığı için gider… savaşacak bir nedenleri kalmadığından, hiçbir zaman sevilmediğinden, kıymeti asla bilinmediğinden, artık dayanacak gücü kalmadığından gider… Böyle gidenlere saygım sonsuz! Çünkü gidersen kendini kazanırsın bazen… Fakat hiç gitmeyecekmiş gibi davranıp kendine alıştıran, sevmiyorken sevdiğini söyleyen, sonra hiçbir neden yokken tek kelime dahi etmeden gidenlere kırgınım! Onlara dargınım. Yine de herkesin yolu açık olsun. Çünkü kapalı yollarda umduğunu bulamayıp dönenlere kapım bir daha açık değil benim.