Zaman insana bir şey öğretmez. Fakat zaman içerisinde edindiğin tecrübeler öğrenmeni sağlar. Yaşadıklarından pay çıkarmayan,onlardan ders almayan, tecrübelerimi kendine kılavuz etmeyen insan olgunlaşamaz.
Bazen pişman olmak için bile geç kalır insan. Pişmanlık duyduğun her şeyi bir nişan gibi ölünxdye dek göğsünün ortasında taşırsın. Benim durumum da tam olarak böyleyim.