D

D
@dd_ozcan
Değiştirmediğin şeyi seçmişsindir
Mecbur kaldığı için vazgeçtiği şeylerden umudunu kolayda kesemiyor insan.
Reklam
Zaman insana bir şey öğretmez. Fakat zaman içerisinde edindiğin tecrübeler öğrenmeni sağlar. Yaşadıklarından pay çıkarmayan,onlardan ders almayan, tecrübelerimi kendine kılavuz etmeyen insan olgunlaşamaz.
Bazen pişman olmak için bile geç kalır insan. Pişmanlık duyduğun her şeyi bir nişan gibi ölünxdye dek göğsünün ortasında taşırsın. Benim durumum da tam olarak böyleyim.
Her yangın bir kıvılcımla başar. O kıvılcımı söndürmek de harlayıp felakete dönüştürmek de senin elinde. Sen söndürmeye çalışıyor gibi görünmüyorsun.
Dolu bir kafayla yolculuk ediyorsan yanına alman gereken şeyleri geride bırakmışsın demektir.
Reklam