Deniz️️️️

Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İtiraf sayfaları
Evet ben de bir itirafta bulunayım. Ama o saçma kullanıcılar gibi "gizli olsun" deyip onun bunun arkasından konuşarak değil. İtiraf sayfaları kadar boş ve gereksiz bir oluşum görmedim. Lisedeyken Instagram üzerinden bu tarz hesaplar açılırdı ve "bu, şundan hoşlanıyor" tarzı itiraflar gelirdi, kimliği belirsiz bir şekilde. Asıl merak ettiğim mevzu şu: 1K gibi bir platformda neyin entrikasının döndüğünü hala anlamış değilim. "Şu kız enişteci, bu eleman sapık, şu kişi bunun arkasından konuşuyor vs." Böyle bir platformda bu tarz saçmalıklar ana sayfayı fazlasıyla işgal ediyor. Birini engelliyorum, diğeri hesap açıyor. Bu platformda neyin kafası bu? Bir entrika, kaos peşindesiniz ve bu çok saçma geliyor. Kitap okuma, yorumlama uygulamasında kime neyi itiraf ediyorsun? Bir insanın en güvendiği kişiye bile itiraf edemedikleri varken hiç tanımadığınız saçma bir itiraf sayfa kullanıcısına neyi itiraf ediyorsun? Bence itiraf hesaplarının kullanıcılarının ve onlara itiraflarda bulunanların kendisine biraz daha saygısı olması gerek. Bu benim düşüncem. Neyse kitap önereyim: Dorian Gray'in Portresi
Duygu ve Düşünce
Deniz️️️️
İyice kalitesi düşüyor buranın. Farklı sosyal medya seçenekleri varken neden 1kyı ele geçirdiler hiç anlayamıyorum. Geçenlerde bir tanesini engelledim fakat başka bu tarz bir sayfa daha çıktı.