Deniz️️️️

Sakin ol şampiyon alt tarafı bir beğeni atılmış!..
Hele o bu tarz tipler ifadesi..Bir kadına karşı bu kadar ağır ve çirkin bir tanımlama yapıp üstüne bir de alaycı gülüşler, Facebook göndermeli küçümsemeler eklemeniz asıl buraya hiç yakışmamış!. Belli ki çok kitap devirmişsiniz ama insan okumayı, bir kadının nezaketini suistimal etmemeyi hiç öğrenememişsiniz. Keşke o sert cümlelerinizi bir kadını linç ettirmek için değil de bu kaba üslubunuzu törpülemek için harcasaydınız... Unutmayın kii sayfalar dolusu kitap okumak kimseyi kimseden üstün yapmaz. Siz o gülen emojinin arkasına sığınıp bir kadını aşağılarken aslında kendi nezaketinizin iflasını ilan etmişsiniz. (; Bir kadının profili ve fotoğrafı, sizin egonuzu tatmin edeceğiniz bir meze değildir! Neyse... Şimdi birileri çıkıp prim mi kasıyorsun diyecektir varsınn gözünüzde primci olayım, inanın hiç fark etmez!.. Ben doğru bildiğim yoldan şaşmam.. Benim derdim şovv değil, bu haksızlığa ve çirkin üsluba karşı susmamaktır. Hepsi bu!.. ✌️
1000Kitap
Gönderi kullanım dışı
Deniz️️️️
Şu tarz şeyler ana sayfama son zamanlarda çok düşüyor. Eğer rahatsız oluyorsan mesajına cevap vermezsin veya direkt engellersin. Kaç yaşında insanlar ego tatmini yapmak için neden birilerini ifşalamaya çalışır anlamıyorum. Bu arada bu dediklerim hem kadınlar hem de erkekler için de geçerli.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok heyecanlıyım
Yarın sabah 24 yaşında kızım çok riskli bir ameliyat olacak duanız da olmak çok mutlu eder beni her zaman olduğu gibi 🫶🏻
1000Kitap
Deniz️️️️
Biraz geç gördüm umarım çok güzel geçmiştir Rabbım Şafi ismiyle şifa versin.
Bir yaş daha aldım bugün.
Nilgün Marmara’yı, Furuğ Ferruhzad’ı, Sylvia Plath’i geçtim. Orhan Veli yaşamak dedi, Oğuz Atay tutunmak. Didem Madak’ın kalbinden kalan yerden bakınca, “Okunacak çok kitap var daha”.
Doğum Günüm
Deniz️️️️
Doğum gününüz kutlu olsun🎂🥳