D.K

8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Genellikle akıcı bir kitap. Bazı yerlerinde sıkılsamda genel olarak tavsiye ediyorum. Kitap sonunda düşüncelere daldım. Bir insanın çaresizliğine nasıl bu kadar güzel alıştığına dair.
Kumların KadınıKobo Abe · Merkez Kitap · 20082,901 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

D.K

, bir kitap okudu
8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Kobo Abe
7.7/10 · 2.901 okunma
“La maison est â moi, c’esr â vous d’en sortir” ( Ev bana ait, çekip gitmesi gerekn sizsiniz.) Fakat başkalarına ait olan evlere bayılmak, Delilik’in eski alışkanlığıdır ve bir evi ele geçirdi mi onu gitmeye ikna etmek kolay olmaz.
Sayfa 31
Eğer bu kitap senin beğenini kazanırsa, ey mükemmel okur, emeğimin karşılığını alacağım demektir; eğer beğenini kazanmazsa ben seni parmaklarımı şaklatarak ödüllendireceğim ve başımdan atacağım
Sayfa 10
... ama onlar bizim ne istediğimizi anlamayacaklar. -Bruno Schulz