Doğrusunu isterseniz, ne siz ne de dostlarınız bence de doğru yolda görünmüyorsunuz. Fikir propagandasıyla toplumu yeniden kurmak mı? İmkânsız! Devrimiz tam anlamıyla maddecidir. kültürlü sınıfla kültürlü sınıf arasındaki uçurumu doldurmayı hiç bir zaman başaramazsınız.
Dur, doğruya sap, kendine yönel ,her şeyi bırakıp gitmek pahasına ! Ama, varacağı yeri biliyor mu ki?
İnsanın değiştirilmesini, dünyanın, yani yalnızca özdeksel koşulların değiştirilmesiden daha önemli bir sorun olarak görüyor gibi. Bu noktada, kendi içinde yapayalnızdır insan.
Oğuz Atay’ın yine harika eserlerinden…
Bence bu hayatta bazılarımız birer Hikmet,Sevgi ve Bilgeyiz…