Bu kitap beni dokuz yerimden bıçakladı...
Yaşamak için edilen mücadele ve anne sevgisi her bir kelime de yüreğime işledi. Elsa koca bir savaşçı ve anne. Seni sanırım hep yüreğim de hissedicem...
Toz rüzgarı yüzünden topraklarindan gitmek zorunda kalan anne ve iki çocuğu baska ülkede yaşamak icin umut yolculuguna çıkıyor. Malesef devamı spoiler olur susuyorum
"Verdiğin her kederin yüreğimde yeri var
Hangi kitabı açtıysam seni okudum yıllardır
Hangi aynaya baktıysam seni gördüm
Gel desen gelemem
Git desen gidemem
Öl desen kanım akmaz
Anladım artık seni sevmek yüce bir şey
Anladım seni sevmek Tanrı'ya yaklaşmak gibi"
Ümit Yaşar Oğuzcan