Dilek Avcı

Dilek Avcı
@ddilekavci
7/10
·247 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
Kitap gercekten çok güzel. Okurken sıkılmadım su gibi akıp bitti. Yaptigi eleştiriler özellikle televizyonlarla ilgili olan kısım çok hoşuma gitti. Televizyonun edabiyati yok ettiği gerçeğine çok güzel şekilde değinmiş. Güzel bir distopyaydı.
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2017108,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·163 syf.··
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Okurken sıkılmadığım, hislerini hissettiğim, çok gerçekçi duyguların olduğu bir solukta okunan aşk romanı. Sabahattin Ali'ye aşık olduğum kitap. Kesinlikle herkes okumalı.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,5bin okunma