"Kurgu okumayı neden bu kadar çok seviyorsun?" diye sordu hiçbir yargılama imasında bulunmadan.
"Başka türlü nasıl sadece tek bir hayat içinde binlerce hayat yaşayabiliriz ki? Kurgunun güzelliği, bazı şeyleri içgüdüsel düzeyde hissettirmesinde saklı. O karakterlerle birlikte ağlayabilir, onlarla birlikte gülebilirsin. Başkasının bakış açısından bakmayı, empati kurmayı öğretir. Kurgu olmayan şeylerde hissetmek yerine sadece bir şeyler öğrenmiş olursun."
"Aşka inanıyorum fakat aynı zamanda realistim. Birini tüm benliğinle sevebilirsin ama bu onun da seni seveceği anlamına gelmeyebilir. Aşk kumar gibidir ve kaybetme ihtimalim olan konularda bahse girmeyi sevmem."